Εκδήλωση στη Βαρσοβία για την προβολή της Κρήτης στην τουριστική αγορά της Πολωνίας, μέσω της πρωτοβουλίας «Choose Crete»

Στην αγορά της Πολωνίας στόχευσε αυτή τη φορά η πρωτοβουλία «Choose Crete», που έχει ως στόχο την τουριστική προώθηση και προβολή της Κρήτης στις αγορές του εξωτερικού.

Στη σχετική εκδήλωση που έγινε στη Βαρσοβία, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, παραβρέθηκαν πάνω από 90 στελέχη τουριστικών οργανισμών της Πολωνίας (GRECOS, CORAL, EXIM PLUS, PRIMA, RAINBOW, NEKERA,ECCO HOLIDAYS), των μέσων ενημέρωσης, bloggers και influencers, που είχαν την ευκαιρία να έρθουν ξανά σε επαφή με την Κρήτη μετά από την πανδημία, να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία live cooking από κρητικό chef, να γευτούν μπουρμπουριστούς χοχλιούς και να δοκιμάσουν κρητικό κρασί.

Την παρουσίαση ξεκίνησε ο ειδικός εντεταλμένος της Περιφέρειας Κρήτης για τον Τουρισμό Κυριάκος Κώτσογλου, ενώ στη συνέχεια ο Δήμος Χερσονήσου με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού κο Κωνσταντίνο Αναστασάκη και τους συνεργάτες του παρουσίασαν τη νέα καμπάνια για τον γαμήλιο τουρισμό.

Ακολούθως, ο Δήμος Χανίων με τον αντιπρόεδρο Τουρισμού, Νεκτάριο Ψαρουδάκη, παρουσίασε τον Νομό Χανίων με τις καινούργιες προτάσεις του Δήμου. Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση του Δήμου Ρεθύμνου από τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου Μανώλη Τσακαλάκη, για τον ποδηλατικό και τον γαμήλιο τουρισμό.

Με το τέλος της εκδήλωσης ο Δήμος Ρεθύμνου και η Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου μέσω του κου Μ. Τσακαλάκη, έδωσαν τιμητική πλακέτα στον Θεόφιλο Βαφείδη, ονομάζοντάς τον Πρέσβη της Κρητικής Γαστρονομίας στην Πολωνία, όπως τονίζεται.

Το μενού της εκδήλωσης αποτελούνταν αποκλειστικά από κρητικά εδέσματα και κρασιά. Επισημαίνεται ότι το «παρών» έδωσε η ελληνική πρεσβεία στη Βαρσοβία διά της εμπορικής ακολούθου της Σοφίας-Μαρίας Μπαγατέλα, ο Έλληνας πρόξενος Σπύρος Βουρτζης, καθώς και η διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ Πολωνίας, Νικολέτα Νικολοπούλου.

Η «Choose Crete» συνεργάζεται στενά με την Περιφέρεια Κρήτης, τα Επιμελητήρια του νησιού και τους υπεύθυνους τουρισμού των δήμων, αλλά και με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις της Κρήτης, ώστε να βελτιστοποιηθεί το αποτέλεσμα προβολής του νησιού και να παρουσιάζεται στις κύριες αγορές του μια ολοκληρωμένη εμπειρία από το ταξίδι στην Κρήτη. Επικεφαλής της «Choose Crete» είναι ο Λεωνίδας Μπαμπάνης, πρόεδρος του Chapter Ελλάδας και Κύπρου της ASTA (American Society of Travel Advisors).