Σε rebranding του Ελληνικού Σήματος προχωρούν τα υπουργεία Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων

Την αύξηση της προστιθέμενης αξίας των ελληνικών προϊόντων μέσω rebranding του Ελληνικού Σήματος, στοχεύουν τα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, όπως συμφωνήθηκε σε τηλεδιάσκεψη σήμερα υπό τους υφυπουργούς Νίκο Παπαθανάση και Φωτεινή Αραμπατζή.

Οι δύο πλευρές αποφάσισαν τη σύσταση διϋπουργικής ομάδας εργασίας υπό τους – μετέχοντες στην τηλεδιάσκεψη – γενικούς γραμματείς Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργο Στρατάκο προκειμένου εντός 15θημέρου να παρουσιάσει συγκεκριμένες προτάσεις με απώτερο στόχο: – να «χτιστεί» η αναγνωσιμότητα, η αξία, το διαφορικό πλεονέκτημα και η διασύνδεση του ελληνικού σήματος με τον καταναλωτή που προτιμά και αναζητά την προέλευση των προϊόντων  – το σύστημα πιστοποίησης να γίνει πιο ευέλικτο και εύχρηστο – οι διαδικασίες πιστοποίησης να τυποποιηθούν και να γίνουν ψηφιακές, στο πλαίσιο της γενικότερης ψηφιακής μετάβασης του Δημοσίου – το Ελληνικό Σήμα να προβληθεί διεθνώς.

«Το Ελληνικό Σήμα δημιουργήθηκε τον Δεκέμβριο του 2014 αλλά οι επόμενες κυβερνήσεις ούτε προέβησαν στις κατάλληλες ενέργειες δημοσιότητας ούτε καν έδειξαν ενδιαφέρον γι’ αυτό. Τώρα, που η χώρα μας έχει τύχει μιας ανεκτίμητης αξίας προβολής στα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης του πλανήτη χάρις στην επιτυχή διαχείριση της κρίσης από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, είναι ιστορική ευκαιρία για επανεκκίνηση του Ελληνικού Σήματος ώστε η προστιθέμενη αξία της χώρας να μεταφερθεί και στα προϊόντα της», ανέφερε η κ Αραμπατζή εκφράζοντας την πεποίθησή της ότι «με την κατάλληλη προβολή, το Ελληνικό Σήμα μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο προώθησης των Ελληνικών προϊόντων, στα οποία ο πρωτογενής τομέας έχει  κεντρικό ρόλο».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ