Αγαπητοί αναγνώστες

Τα τελευταία 10 χρόνια η ψηφιακή εικόνα των επιχειρήσεων απέκτησε το ίδιο και ίσως μεγαλύτερο βάρος από την φυσική εικόνα που παραδοσιακά γνωρίζαμε, μετά την δεύτερη βιομηχανική επανάσταση. Είναι πλέον γεγονός ότι όλοι μας καθημερινά, μόλις λαμβάνουμε μία παρουσίαση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, απ’ ευθείας ανατρέχουμε στα ηλεκτρονικά μέσα για να αποκτήσουμε μία άποψη σχετικά με την δημοφιλία του, τυχόν επί πλέον πληροφορίες και φυσικά να πληροφορηθούμε για την επιχείρηση η οποία το διαθέτει, το παράγει, το διακινεί. Στην συνέχεια αποστέλλουμε συνήθως ένα μήνυμα, ένα email και όλα αυτά πλέον ηλεκτρονικά.

Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι ο τρόπος του παγκόσμιου εμπορίου άλλαξε, έγινε ταχύτατος, όμως την ίδια στιγμή απαιτεί συνέπεια και συνέχεια της ψηφιακής εικόνας που παρουσιάζει η εκάστοτε επιχείρηση. Είναι βέβαιο ότι το διεθνές εμπόριο, και οι ελληνικές εξαγωγές ιδιαίτερα, έχουν ενισχυθεί και βοηθηθεί πάρα πολύ από αυτήν την ψηφιακή μετάβαση, αφού οι πληροφορίες πλέον μεταδίδονται προς όλο τον πλανήτη με ταχύτητα και με ακρίβεια.

Αυτός είναι και ο λόγος ο οποίος όλη η ομάδα τού Exportnews ανέλυσε τους παράγοντες που συμβάλλουν στα επιτυχημένα βήματα της ψηφιακής εικόνας και του ψηφιακού marketing στο παρόν τεύχος, με σκοπό να συνεισφέρει όπως κάθε μήνα στην ανάπτυξη της ελληνικής εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας.

Καλή ανάγνωση.

Δημήτρης Καραβασίλης,
CEO & Founder
DK CONSULTANTS GROUP