Αύξηση ποσοτικών και ποιοτικών μεγεθών και πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων στις Detrop-Oenos 2019

Αύξηση ποσοτικών και ποιοτικών μεγεθών και πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων στις Detrop-Oenos 2019

Με ενισχυμένα ποσοτικά και ποιοτικά μεγέθη και πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, που κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον των επισκεπτών, ολοκληρώθηκε το εκθεσιακό «δίδυμο» Detrop-Oenos, που επί ένα τριήμερο, από τις 2 έως τις 4 Μαρτίου, έγινε το σημείο συνάντησης των επαγγελματιών των κλάδων των τροφίμων και ποτών.

Οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες αυξήθηκαν κατά 27%, ενώ το σύνολο των εκθετών (άμεσων και έμμεσων) ανήλθε σε 700, με προέλευση από όλη την Ελλάδα και από Ιταλία, Ινδία, ΠΓΔΜ, Τουρκία, Κύπρο και Γερμανία. Παρούσες στην έκθεση ήταν οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Στερεάς Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας. Επίσης, περίπου 200 προσκεκλημένοι ξένοι αγοραστές-εμπορικοί επισκέπτες (hosted buyers) βρέθηκαν σε Detrop και Oenos, μεταξύ των οποίων και ομαδικές συμμετοχές από την ΠΓΔΜ και από την Βουλγαρία, καθώς και από 25 άλλες χώρες. Η ποιότητα και η ποικιλία των προϊόντων των δύο εκθέσεων εντυπωσίασαν τους ξένους hosted buyers, ενώ κοινή εκτίμησή τους ήταν πως το εκθεσιακό «δίδυμο» εμφανίστηκε ιδιαίτερα βελτιωμένο ποιοτικά.

Tastes Discovery Zone

Αναλυτικά, στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των περιπτέρων 13, 15 και στον χώρο της Oenos, στο  Συνεδριακό Κέντρο «Ι.Βελλίδης», υπό τον γενικό τίτλο «Tastes Discovery Zone» διεξήχθησαν πλούσιες, παράλληλες εκδηλώσεις με την οργανωτική ευθύνη της εταιρείας Chef stories.  Μέσα από τρεις θεματικές ενότητες και εκδηλώσεις οι επισκέπτες ανακάλυψαν όλες τις σύγχρονες τάσεις στη γαστρονομία με «εργαλείο» τα προϊόντα των εκθετών της Detrop-Oenos. Στο Περίπτερο 13, στο Tastes Discovery Area, ο επισκέπτης είχε τη δυνατότητα να γευτεί προϊόντα των εκθετών μέσω 20 ευφάνταστων και δημιουργικών παρασκευών του chef Γιώργου Ψύλλου και της ομάδας του, με τη καθοριστική βοήθεια των σπουδαστών του Τμήματος Μαγειρικής του ΙΕΚ DELTA.

Λέσχη Ελλήνων Κρεοτεχνών

Μεγάλη ήταν η επισκεψιμότητα στο σταντ της Λέσχης Ελλήνων Κρεοτεχνών. Είκοσι δύο έμπειροι κρεοτέχνες δημιούργησαν περισσότερα από 30 πρωτότυπα κρεατοσκευάσματα για τις παρουσιάσεις κρεοτεχνίας, περισσότερα από πέντε είδη, έτοιμου προς βρώση κρεατοσκευάσματος, που προσφέρθηκαν στους επισκέπτες, ενώ οργάνωσαν επιδείξεις οστεογλυπτικής, κρεογλυπτικής και ξηράς ωρίμανσης. Όλα τα κρεατοσκευάσματα που δημιουργήθηκαν στο εκθεσιακό κέντρο παραδόθηκαν στο ίδρυμα Abba House, το σπίτι που αγκαλιάζει κάθε εγκαταλελειμμένο και κακοποιημένο παιδί.

11ος Διεθνής Διαγωνισμός Μαγειρικής Νοτίου Ευρώπης

Την ίδια ώρα ρεκόρ συμμετοχών καταγράφηκε στον 11ο Διεθνή Διαγωνισμό Μαγειρικής Νοτίου Ευρώπης, ο οποίος διοργανώθηκε από τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo και την υποστήριξη της World Association of Chefs Societies (WACS, Παγκόσμια Ομοσπονδία Αρχιμαγείρων). Ειδικότερα ο διαγωνισμός συγκέντρωσε 540 συμμετοχές διακεκριμένων αρχιμαγείρων και σχολών μαγειρικής, οι οποίοι διαγωνίστηκαν σε 30 κατηγορίες και αξιολογήθηκαν από έξι Έλληνες και 17 ξένους κριτές.

Τηλεοπτικός διαγωνισμός Μαγειρικής «Αγαπημένο Πιάτο»

Με επιτυχία στέφθηκε και η συμμετοχή του τηλεοπτικού διαγωνισμού Μαγειρικής «Αγαπημένο Πιάτο» στη Detrop, μια συνεργασία του ENA Channel με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας. Σε έναν χώρο 170 τ.μ.. «στήθηκε» ένα τηλεοπτικό studio τελευταίας τεχνολογίας για τον Διαγωνισμό Μαγειρικής «Αγαπημένο Πιάτο».

1ο UniversityBusiness Conference

Εν τω μεταξύ περισσότεροι από 600 επαγγελματίες, στελέχη και φοιτητές συμμετείχαν στο 1ο University-Business Conference που συνδιοργανώθηκε από το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και την ΔΕΘ-Helexpo στο πλαίσιο της Detrop-Oenos. Το μεγαλύτερο πολυσυνέδριο σύνδεσης της επιχειρηματικότητας με την πανεπιστημιακή γνώση έγινε το βήμα ώστε να αναλυθούν διάφορα case studies από επιχειρήσεις του κλάδου των τροφίμων και των ποτών, καθώς και να παρουσιασθούν αποτελέσματα από επιστημονικές έρευνες.