Την 5η θέση μεταξύ των χωρών με τον μεγαλύτερο αριθμό ξένων εκθετών κατέλαβε η Ελλάδα, η οποία συμμετείχε με 21 εταιρείες στη Διεθνή Έκθεση Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού EQUIPHOTEL PARIS 2022, που έγινε από 6 έως 10 Νοεμβρίου στο Παρίσι.
Όπως υπενθυμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση, η ελληνική συμμετοχή διοργανώθηκε με τη στήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).
H EquipHotel Paris, που αποτελεί την πιο σημαντική και ολοκληρωμένη έκθεση του κλάδου φιλοξενίας στην Ευρώπη, υποδέχθηκε φέτος 1.200 εκθέτες από 30 επιχειρηματικούς κλάδους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε 133.000 επαγγελματίες επισκέπτες.
Η εντεταλμένη σύμβουλος και Εκτελεστικό μέλος Δ.Σ. της Enterprise Greece, Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, επεσήμανε : «Οι ελληνικές εταιρείες στο χώρο κατασκευής ειδών φιλοξενίας κατέχουν τεχνογνωσία, η οποία συνεχώς εμπλουτίζεται και από το ρόλο τους ως προμηθευτές του αξιόλογου εγχώριου ξενοδοχειακού κλάδου. Η στήριξη της εξωστρέφειας είναι ένας από τους στρατηγικούς πυλώνες της χώρας μαζί με αυτόν της προσέλκυσης νέων επενδύσεων. Στόχος της Enterprise Greece, είναι η διεύρυνση της εξαγωγικής βάσης της χώρας με τη στήριξη των εταιρειών που παράγουν, επενδύουν στην καινοτομία και προσφέρουν σύγχρονες θέσεις εργασίας».
Ο επικεφαλής του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Παρισιού Δρ. Νικόλαος Μπελιάς, δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατ’ αρχήν πως η Ελλάδα έλαβε την 5η θέση μεταξύ των χωρών που συγκέντρωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό ξένων εκθετών. Από τις συνομιλίες που είχαμε με τους εκπροσώπους των 21 ελληνικών εταιρειών ξενοδοχειακού εξοπλισμού οι οποίες συμμετείχαν στην έκθεση, αρκετές εκ των οποίων για πρώτη φορά, διαπιστώσαμε ότι οι ελληνικές εταιρείες χαρακτηρίζονταν από υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού, διέθεταν μεγάλους χώρους σε κεντρικά σημεία της έκθεσης με υψηλό βαθμό επισκεψιμότητας και προσβασιμότητας. Οι ελληνικές εταιρείες σε έναν τομέα που αποτελεί μοχλό της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας μας, επέδειξαν ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα, ανταγωνιστικά σε διεθνές επίπεδο που θα τους επιτρέψουν στο προσεχές μέλλον να διευρύνουν το μερίδιο αγοράς τους τόσο στην Γαλλία όσο και σε γαλλόφωνες χώρες άλλων γεωγραφικών περιοχών. Χαρακτηριστικό είναι ότι πολλές από τις συμμετέχουσες εταιρείες υπογράμμισαν ότι πραγματοποιούν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων τους σε ξένες αγορές και ως εκ τούτου, είναι υποχρεωμένες να βελτιώνουν διαρκώς το τεχνολογικό επίπεδο και το design των προϊόντων τους ώστε να διατηρούν και να ενισχύουν την διεθνής τους ανταγωνιστικότητα».