Η Nike επικεντρώνεται στην στήριξη του γυναικείου αθλητισμού μέσα στο 2019

Η Nike επικεντρώνεται στην στήριξη του γυναικείου αθλητισμού μέσα στο 2019

Το μεγαλύτερο Brand στον χώρο της μόδας παγκοσμίως, δεν παρέχει απλά αθλητικά είδη ένδυσης και υπόδησης στο κοινό. Τα προϊόντα της είναι συνυφασμένα με το “just do it“, την μοναδική φιλοσοφία της εταιρίας, που στοχεύει στην ενδυνάμωση των χρηστών της ώστε να πετύχουν τα όνειρά τους. Φέτος η Nike αποφάσισε να επικεντρώσει τις δυνάμεις της στις γυναίκες και στις δικές τους φιλοδοξίες.

Η Nike αποφάσισε να συνεχίσει την επιτυχημένη καμπάνια της “Dream Crazy”, δημιουργώντας την μετεξέλιξη της, “Dream Crazier”, που επικεντρώνεται στις εξαιρετικές αθλητικές επιδόσεις των γυναικών. Με αφηγήτρια την τενίστρια-θρύλο Serena Williams και τις αθλήτριες Simone Biles, Ibtihaj Muhammad και Chloe Kim, μεταξύ άλλων, το διαφημιστικό μας ξεναγεί στο πως αυτές πέτυχαν, παρά τις όποιες αρνητικές προσδοκίες και αντιξοότητες.