Νέα Αλυσίδα Supermarket ετοιμάζει η Amazon

Νέα Αλυσίδα Supermarket ετοιμάζει η Amazon

Δύο χρόνια από την εξαγορά της Whole Foods από την Amazon, έναντι $13.7 δις, η Amazon ψάχνει τρόπους να αποκτήσει μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού των ΗΠΑ στον χώρο του φυσικού λιανεμπορίου.

Παρόλα αυτά, η ίδια παγιδεύτηκε στο γεγονός πως το Brand της Whole Foods έχει συνδεθεί με παραδοσιακά υψηλότερες τιμές, με μέχρι και 15% αυξημένη τιμολογιακή πολιτική σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σύμφωνα με σχετικές αναλύσεις. Οι προσπάθειές της Amazon για να αλλάξουν άρδην αυτή την εικόνα δεν απέφεραν καρπούς. Έτσι, η εταιρία προσανατολίζεται στο να δημιουργήσει μια επιπλέον αλυσίδα Supermarket, που θα υπάρχει παράλληλα με την Whole Foods.

Το νέο retail Brand ενός εκ των μεγαλύτερων e-commerce εταιριών στον κόσμο αναμένεται να έχει την μορφή παραδοσιακού supermarket, παρόμοιο με τα Aldi και Lidl. Με αυτή τη κίνηση η Amazon θεωρεί πως θα κερδίσει μεγαλύτερα ποσοστά στη συγκεκριμένη αγορά, έχοντας δύο μάρκες που απευθύνονται συνολικά στην πλειοψηφία των καταναλωτών.