Σεμινάριο ενημέρωσης για την αγορά του Private Label διοργάνωσε η Enterprise Greece

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το σεμινάριο ενημέρωσης Ελλήνων εξαγωγέων για την αγορά του PrivateLabel (προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας) και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει για τις ελληνικές εξαγωγές. Το σεμινάριο, που διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (EnterpriseGreece), έλαβε χώρα στις 16 Απριλίου στην Αθήνα. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επίσημης εθνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας “PLMA’sWorldofPrivateLabel”,  η οποία πραγματοποιείται ετησίως στο Amsterdam της Ολλανδίας.

Στο σεμινάριο πρωταγωνίστησε ο κύριος ομιλητής του, κ. BrianSharoff, Πρόεδρος της PrivateLabelManufacturer’sAssociation (PLMA). Αναφέρθηκε στις τάσεις ενός ατέρμονα μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος του οργανωμένου λιανεμπορίου, αλλά και στις ευκαιρίες που υπάρχουν στην κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL). Στάθηκε επίσης στη σημασία της συμμετοχής σε μεγάλες εκθέσεις που διοργανώνει η PLMA στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως αυτές της Ευρώπης, Αμερικής και Κίνας.

Οι κ.κ. Αποστόλου, Πρόεδρος της Ένωσης Κονσερβοποιών Ελλάδας (ΕΚΕ), Καλογρίδης, Διευθυντής Εμπορίου και Εξαγωγών της εταιρείας ΚΑΝΑΚΗ, Δοκουμετζίδης, εκπρόσωπος της ΑΒ Βασιλόπουλος και Παπαπαναγιώτου, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ), συμπλήρωσαν την πεντάδα των ομιλητών.

Ο κ. Αποστόλου εστίασε στις εξαγωγές κονσερβοποιημένου ροδάκινου, ενός ελληνικού προϊόντος που χαρακτηριστικά κυκλοφορεί στην αγορά του PL, καταγράφοντας υψηλές εξαγωγικές αποδόσεις. Από την πλευρά του, ο κ. Καλογρίδης παρουσίασε, σε μορφή casestudy, το πώς η εταιρία του έχει πετύχει την ανάπτυξη των εξαγωγών PrivateLabel διεθνώς. Ακολούθησε η ανάλυση της πολιτικής του ομίλου ΑΒ από τον κ. Δοκουμετζίδη, ενώ το σεμινάριο έκλεισε με τον κ. Παπαπαναγιώτου, αναφερόμενος στις υπηρεσίες και στη στήριξη του ΟΑΕΠ προς τους Έλληνες εξαγωγείς, μέσω ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων.

 

Στο σεμινάριο έλαβαν μέρος 80 εξωστρεφείς Ελληνικές επιχειρήσεις, με επιχειρηματικές δραστηριότητες στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η εκδήλωση είχε ιδιαίτερα σημαντικό αντίκτυπο, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τα PrivateLabel προϊόντα αυξάνουν συνεχώς το μερίδιο τους έναντι των επωνύμων, σε ποσοστό περίπου 30% σε 17 Ευρωπαϊκές χώρες.