Amazon: και εισιτήρια έχουμε…

Με εργαλείο και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την εντυπωσιακή εμπειρία της στις online πληρωμές για διαφόρων ειδών προϊόντα και  υπηρεσίες, η Amazon επιβεβαίωσε την είσοδό της στον κλάδο των αεροπορικών εισιτηρίων. Η αρχή θα γίνει από την αγορά της Ινδίας όπου η Amazon India  δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πελάτες να κλείσουν πτήσεις, να κάνουν πληρωμές, να μεταφέρουν χρήματα και να ψωνίσουν και άλλα προϊόντα «όλα σε μία ενιαία εφαρμογή», όπως είναι το σλόγκαν της εταιρείας.  Για τα αεροπορικά εισιτήρια, μια από τις μεγαλύτερες αγορές στο χώρο του διαδικτύου, ο αμερικανικός κολοσσός θα συνεργαστεί με την Cleartrip η οποία δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά της Ινδίας και σε μια σειρά χώρες της Μέσης Ανατολής.

Η Amazon ανακοίνωσε επίσημα ότι  θα συνεργαστεί με αερομεταφορείς που εκτελούν πτήσεις εσωτερικού στην Ινδία και διευκρίνισε πως  στην περίπτωση που οι  πελάτες πρέπει να ακυρώσουν μια πτήση, θα πληρώσουν στην αεροπορική εταιρεία το τυπικό τέλος ακύρωσης χωρίς πρόσθετα τέλη (συνήθως εισπράττονται από τον μεσάζοντα).  Η κράτηση μιας πτήσης μέσω της Amazon θα γίνεται όπως όλες οι άλλες συναλλαγές των πελατών της, μέσω δηλαδή της ίδιας πλατφόρμας, παρέχοντας διευκολύνσεις όπως σε κάθε άλλη αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας.

«Το να παρέχουμε  υψηλού επιπέδου ταξιδιωτικές εμπειρίες στους πελάτες μας συνεχίζει να είναι ο πρωταρχικός στόχος μας» δήλωσε ο Stuart Crighton  διευθύνων σύμβουλος της Cleartrip και συμπλήρωσε: « Η συνεργασία με μια αξιόπιστη εταιρεία όπως η Amazon είναι μια συναρπαστική εξέλιξη για μας. Έχουν δημιουργήσει μια τεράστια και αφοσιωμένη βάση καταναλωτών οι οποίοι λατρεύουν τη βολική διαδικασία αγορών και πληρωμών. Είμαστε χαρούμενοι που θα συνεργαστούμε μαζί τους για να προσφέρουμε από κοινού υπηρεσίες στους πελάτες μας». Η Amazon της Ινδίας δεν σκοπεύει να μείνει στα εισιτήρια καθώς πρόθεσή της είναι να μπει και στον τομέα των ξενοδοχειακών κρατήσεων. Και δωμάτια (θα) έχουμε…