Νέα, ‘νεανικά’ προϊόντα από την Del Monte Foods

Μετά την εντυπωσιακή είσοδο της Amazon στο λιανικό εμπόριο τροφίμων, μια σειρά εταιρείες παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στο σχεδιασμό προϊόντων που θα μπορούσαν να διακινηθούν από τον γίγαντα της ψηφιακής οικονομίας.

Δεν είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του δυτικού κόσμου που η εφοδιαστική αλυσίδα και το λιανεμπόριο επιβάλλουν όρους και προτείνουν τρόπους παραγωγής και διακίνησης προϊόντων στη βιομηχανία, είναι όμως η πρώτη φορά που μια ψηφιακή πλατφόρμα έχει τόσο μεγάλη επίδραση στον φυσικό κόσμο της παραγωγής.

Σύμφωνα με τον Greg Longstreet, διευθύνοντα σύμβουλο της Del Monte Foods,  η εταιρεία του πρέπει να κινηθεί γρήγορα προκειμένου να επωφεληθεί από τις μεταβαλλόμενες τάσεις  στην επόμενη γενιά συσκευασμένων τροφίμων. «Οι αποφάσεις των καταναλωτών για τα τρόφιμα έχουν αλλάξει την τελευταία δεκαετία, ενώ οι καταναλωτές δεν τρώνε πια τρία γεύματα τη μέρα όπως ξέραμε. Σήμερα προτιμούν ελαφρά και συχνότερα γεύματα καθώς και σνακ», δήλωσε  πρόσφατα σε αμερικανικό περιοδικό. Ανταποκρινόμενη σε αυτή την τάση, η Del Monte παρουσίασε επτά νέα προϊόντα μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν τα πρώτα κατεψυγμένα προϊόντα της ιστορικής πολυεθνικής εταιρείας.