Μελέτη Ελληνικής Αγοράς Ένδυσης και Υπόδησης

“Ο κλάδος της ένδυσης και υπόδησης αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς κλάδους παγκοσμίως, με τεράστια συνεισφορά στον πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή τομέα ”

Μεγαλύτερα BrandsΈνδυσης και Υπόδησης, Ελλάδα 2019

Πηγή:Euromonitor International, Company Reports, 2019
Επεξεργασία: DKMarketingMarketResearchandBusinessAnalysisDpt, 2019
Σχεδιασμός: DK Marketing Graphic Design Dpt, 2019

“Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων ένδυσης στην ελληνική αγορά το 2016 σημείωσε αύξηση 3,3%. Στην κλωστοϋφαντουργία η αύξηση ανήλθε σε 4,3%. Η παραγωγή στην ένδυση κατέγραψε μείωση 9,1% ενώ στην κλωστοϋφαντουργία σημειώθηκε αύξηση 2,2%. Οι λιανικές πωλήσεις στην ένδυση στο σύνολο του έτους αυξήθηκαν κατά 1,9%.

Όσον αφορά τις μεγαλύτερες εταιρείες ρούχων με βάση τον κύκλο εργασιών τους το 2015 ήταν κατά σειρά οι:

BSB (τζίρος 56,4 εκατ. ευρώ, +4,1%), A.X.F. (34,3 εκατ. ευρώ, +5,1%), Pink Woman (27,8 εκατ. ευρώ, +24,1%), Staff (25,1 εκατ. ευρώ, -6,2%), Lapin House (24,3 εκατ. ευρώ, -1,1%), ΕΛΒΕ Ενδυμάτων (19,9 εκατ ευρώ), η Mercury (18,8 εκατ. ευρώ), η Body Talk (16,7 εκατ. ευρώ), UNION 3 FASHION (14,7 εκατ. ευρώ), OXFORD COMPANY (13, 3 εκατ. ευρώ),  TOI&MOI (13,1 εκατ. ευρώ),  MINERVA (12,7 εκατ. ευρώ), ΦΡΑΓΚΟΣ (12,5 εκατ. Ευρώ) και DIMIS (12,3 εκατ. ευρώ).”

Επαγγέλματα Κλάδου Ένδυσης και Υπόδησης

Πηγή:Inditex, 2019
Επεξεργασία: DK Marketing Market Research and Business Analysis Dpt, 2019
Σχεδιασμός: DK Marketing Graphic Design Dpt, 2019

 

“Όσον αφορά την απασχόληση για τον κλάδουφαντουργίας, ένδυσης και υπόδησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με στοιχεία του InternationalLabourOrganisation, ανέρχεται σε 60 με 75εκ. εργαζόμενους, ενώ στην Ευρώπη ξεπερνά τους 1,8 εκατ. εργαζόμενους, σύμφωνα με την Eurostat. Περίπου τα τρία τέταρτα των εργαζομένων του εν λόγω τομέα παγκοσμίως είναι γυναίκες.Στην Πολωνία, τη Ρουμανία, την Πορτογαλία, τη Βουλγαρία, την Τσεχία, τη Λιθουανία και την Ελλάδα, η βιομηχανία ενδυμάτων εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική πηγή απασχόλησης (5-15%) και αντιπροσωπεύει έως και το 10% των συνολικών βιομηχανικών προϊόντων.

Μελέτη Ελληνικής Αγοράς Ένδυσης και Υπόδησης

“Η ένδυση και υπόδηση αποτελεί έναν από τους κυριότερους εξαγωγικούς κλάδους του ελληνικού εξωτερικού εμπορίου.”

“Οι ελληνικές εξαγωγές στον κλάδο της ένδυσης και υπόδησης σημείωσαν αύξηση κατά 138,6 εκατ. ευρώ, δηλαδή 20,37% έναντι του 2017, ξεπερνώντας τα 819 εκατομμύρια ευρώ. Ο πιο σημαντικός προορισμός για τις ελληνικές εξαγωγές ένδυσης και υπόδησης είναι η Κύπρος με μερίδιο 15%, με τις εξαγωγές να ανέρχονται σε 123,2 εκατ. ευρώ. Ακολουθούν η Ιταλία, με μερίδιο 14,85%, η Γερμανία (13,52%), η Βουλγαρία (10,38%) και η Ρουμανία (4,5%). ”

Ελληνικές Εξαγωγές Ένδυσης και Υπόδησης, σε €1.000

Πηγή:InternationalTradeCenter, 2019
Επεξεργασία:DK Marketing Market Research and Business Analysis Dpt, 2019
Σχεδιασμός: DK Marketing Graphic Design Dpt, 2019

“Όσον αφορά στις κυριότερες κατηγορίες ένδυσης και υπόδησης που εξάγει η Ελλάδα, αυτά είναι ηπλεκτή ένδυση με σημαντικό μερίδιο 47,8%, ημη πλεκτή ένδυση (28,5%), η υπόδηση (17%) και η μεταχειρισμένη ένδυση6,5%.”

Ελληνικές Εξαγωγές Ένδυσης και Υπόδησης ανά Προϊόν, σε €1.000

Πηγή:InternationalTradeCenter, 2019
Επεξεργασία: DK Marketing Market Research and Business Analysis Dpt, 2019
Σχεδιασμός: DK Marketing Graphic Design Dpt, 2019

“Παρατηρείται μια ανοδική πορεία των ελληνικών εξαγωγών ένδυσης και υπόδησης, καθώς αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κλάδους εσωτερικού εμπορίου στην Ελλάδα και ανέρχεται σε έναν από τους μεγαλύτερους εξαγωγικούς κλάδους, κυρίως σε low-costκαι value-for-moneyπροϊόντα. Αναμένεται η αγοράένδυσης και υπόδησης να σημειώσειραγδαία ανοδική πορεία για την επόμενη πενταετία, καθώς ο Έλληνας εξαγωγέας προσαρμόζεται στις valueformoneyκαταναλωτικές τάσεις του κλάδου, επιταχύνει και βελτιώνει την ποιότητα της παραγωγικής διαδικασίας, επενδύει στο ισχυρό όνομα του brandMadeInGreeceκαι ενισχύει την ψηφιακή του παρουσία