Πολλές εταιρείες στρέφονται προς τον «εξανθρωπισμό» της μάρκας τους για την προώθηση των brand τους

Ακολουθούν συμβουλές για τον εν λόγω «εξανθρωπισμό»:

  1. Φτιάξτε μια σελίδα για να συστηθείτε στο κοινό:
    Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από μια σελίδα που να εξηγεί ποιος είναι πίσω από ένα brand.
  2. Δημοσιεύστε φωτογραφίες του team σας:Αξιοποιήστε την δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δείξτε την ανθρώπινη πλευρά της εταιρίας σας μέσα από ομαδικά αθλήματα, εκδηλώσεις κτλ.
  3. Μην προγραμματίζετε posts στα κοινωνικά μέσα: Η αλήθεια είναι ότι τα εργαλεία που υπάρχουν στα κοινωνικά μέσα εξοικονομούν χρόνο, αλλά σας απομακρύνουν και σας κάνουν να μοιάζετε ψεύτικοι.
  4. Συμμετέχετε σε συνομιλίες:Μην χρησιμοποιείται τα μέσα μόνο για διαφημίσεις, αλλά συνομιλήστε με τους ακόλουθούς σας, ρωτήστε τι τους αρέσει, τι θέλουν να δουν, αλληλεπιδράστε και δείξτε την ανθρώπινη πλευρά σας.
  5. Εκφραστείτε απλά, καθαρά και με χιούμορ: Η χρήση αποκλειστικά επαγγελματικής διαλέκτου σας κάνει απόμακρους και απρόσιτους. Επιπλέον, η πεποίθηση ότι πρέπει να είμαστε σοβαροί στην επαγγελματική μας δραστηριότητα, δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται να κάνουμε χιούμορ όταν οι περιστάσεις το επιτρέπουν.
  6. Να είστε ο εαυτός σας:Μην ψάχνετε τέλειο τρόπο για να δημιουργήσετε μια «ανθρώπινη» φωνή για την μάρκα σας ή να προβλέψετε τις συμπεριφορές των πελατών σας. Σταματήστε να σκέφτεστε σαν εταιρεία και σκεφτείτε σαν άτομο. Δράστε όπως θα μιλούσατε και θα συναναστρεφόσασταν εσείς οι ίδιοι.