Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το webinar που συνδιοργάνωσε η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) και η DK MARKETING, την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022. To webinar πραγματοποιήθηκε με την Υποστήριξη της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Στο webinar παρουσιάστηκε η έρευνα της DK MARKETING που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα γραφεία που διαθέτει σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Σανγκάη, και ανέδειξε τις παγκόσμιες τάσεις που έχουν ήδη εμφανιστεί στο προσκήνιο στον κλάδο των εξαγωγών, αλλά και επερχόμενες τάσεις που θα δούμε το 2023 να επικρατούν.
Τα Export Trends για το 2023 είναι τα εξής:
- Αλλαγές στην αλυσίδα εφοδιασμού
- Διαφάνεια στην αλυσίδα αξίας
- Ψηφιοποίηση πληρωμών
- Ψηφιοποίηση δικτύων διανομής
- Αύξηση τιμών
- Ορθολογιστική συμπεριφορά καταναλωτών
- Βιωσιμότητα
- Έμφαση στην συσκευασία
- Διαφοροποίηση συσκευασίας εν μέσω ενεργειακής κρίσης
- Έμφαση στην υγεία
- Εξατομίκευση
- Ανάπτυξη κανονισμού ESG στις πολύ μικρές επιχειρήσεις
- Cultural and Creative Industry
- Αύξηση Budget επενδύσεων
- Ανάλυση εμπορικού κίνδυνου (Commercial Risk)
Μπορείτε να δείτε την ολοκληρωμένη παρουσίαση εδώ.
Τέλος, στο σεμινάριο συμμετείχαν η PROVIK και η ΝΕΡΟ ΡΟΥΒΑΣ, εταιρείες που έχουν συνεργαστεί με την DK MARKETING, μέσω της EBRD.
Η PROVIK παρέχει αυτοματοποιημένες λύσεις βιομηχανικής παραγωγής και στο σεμινάριο συμμετείχε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Μπάγκος.
Η εταιρεία ΝΕΡΟ ΡΟΥΒΑΣ δραστηριοποιείται στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού, και στο σεμινάριο εκπροσωπήθηκε από τον Γενικό Διευθυντή, Μιχάλη Ρολάκη.
Οι εταιρείες μίλησαν για την συνεργασία με την DK MARKETING και κατέθεσαν τις δικές τους εμπειρίες για το πώς κατάφεραν να αναπτυχθούν μέσα στην κρίση, και με ποιους τρόπους υποστηρίχθηκαν από το πρόγραμμα της EBRD ενισχύοντας την θέση τους στην αγορά.