Editorial Ιουνίου 2019

Οι πολίτες της χώρας προσήλθαν στις κάλπες για να εκλέξουνε εκπροσώπους σε περιφερειακό, δημοτικό και ευρωπαϊκό επίπεδο . Η επόμενη ημέρα για όλους ως σύνολο και ως έθνος είναι μια ημέρα ευθύνης, όχι μόνο για τους νεοεκλεγέντες αλλά και για τους πολίτες. Πρέπει όλοι μαζί να συνειδητοποιήσουμε πως δεν υπάρχει καθόλου χρόνος να χάσουμε, στην κυριολεξία , ούτε μια ώρα. Κανένας μας δεν έχει το δικαίωμα να μην αντιλαμβάνεται την έννοια του πόσο κρίσιμος είναι πλέον ο χρόνος και πόσο στενά τα περιθώρια ώστε η οικονομία να ξαναβρεί τους κανονικούς της ρυθμούς .

Όλοι μας πρέπει άμεσα να σκύψουμε πάνω από τα προβλήματα και από τα ζητήματα που πολλές φορές αυτά τα χρόνια έχουμε αποτυπωθεί. Οφείλουμε να περάσουμε από τις διαπιστώσεις, στις πράξεις και στις ενέργειες. Το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας μας πρέπει να εκσυγχρονιστεί, πρέπει να εκπαιδευτεί και κυρίως πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία και η σχέση μεταξύ εργοδότη και εργαζόμενου. Οι τελευταίοι είναι απαραίτητο να βρίσκονται στην ίδια όχθη του ποταμού και όχι απέναντι όπως συνηθίζεται.

Έχουμε την υποχρέωση να βελτιώσουμε την καθημερινή μας παραγωγικότητα, την ποιότητα της δουλειάς μας, η οποία δεν συνεπάγεται με την αύξηση ωρών εργασίας αλλά με την ύπαρξη ενός εθνικού οράματος που κοινωνοί θα είναι, πολίτες, σπουδαστές, εργαζόμενοι στο ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα, επιχειρηματίες ακόμη και συνταξιούχοι.

Η Ελλάδα είναι μια πολύ μεγάλη χώρα με πολλές δυνατότητες αλλά με πολύ λίγους ανθρώπους να παράγουν, δεν περισσεύει κανείς. Όλοι πρέπει να έχουνε ρόλο από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα έρθει η πραγματική ανάπτυξη, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα έχουμε κάνει το θαύμα μας, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ τα ελληνικά προϊόντα και οι ελληνικές υπηρεσίες θα ταξιδεύουν στα μήκη και τα πλάτη της γης με μεγαλύτερη υπεραξία, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ η έννοια του Έλληνα, του ελληνικού προϊόντος και των ελληνικών υπηρεσιών θα έχει επανατοποθετηθεί όπως μας αρμόζει.

Οι στόχοι της οικονομικής ευημερίας θα είναι ένα απλό αποτέλεσμα της όλης προσπάθειας, το σημαντικότερο όλων όμως θα είναι η ικανοποίηση του κάθε έναν από εμάς ότι με τον ενεργό ρόλο που ανέλαβε κατάφερε να επανατοποθετήσει τον ίδιο του τον εαυτό ως ΕΛΛΗΝΑΣ.

 

Δημήτρης Καραβασίλης,
CEO & founder
της DK marketing consultants.